La 5 luni după prăbușirea unui zbor Air India în care au murit 241 de pasageri și membri ai echipajului, singurul supraviețuitor al tragediei solicită un sprijin mai consistent din partea companiei aeriene. Vishwashkumar Ramesh, care și-a pierdut fratele în accident, a descris impactul ca fiind devastator atât „fizic”, cât și „mental”.

Zborul Air India 171, un aparat Boeing, s-a prăbușit pe 12 iunie, la mai puțin de un minut de la decolarea din Ahmedabad, după ce a pierdut rapid altitudine în 32 de secunde. Avionul a căzut peste B. J. Medical College, ucigând toți pasagerii de la bord, cu excepția domnului Ramesh, precum și 19 persoane aflate la sol.
Domnul Ramesh și fratele său, Ajay, se aflau în India pentru afacerea de pescuit a familiei și se întorceau acasă.
Impactul accidentului asupra supraviețuitorului
Într-un interviu acordat Sanitei Lal de la ITV News, domnul Ramesh a descris urmările imediate și pe termen lung. El a reușit să iasă din epava avionului, dar fratele său nu a supraviețuit. „Mi-am pierdut fratele mai mic. Întreaga mea familie s-a destrămat complet”, a declarat el, adăugând că suferă „în fiecare zi”, conform Unilad.
Supraviețuitorul a detaliat o stare de izolare profundă. „În ultimele patru luni, nu vorbesc cu prietenii mei, cu familia mea. Sunt singur, trăiesc în camera mea, stând pe pat… Nu îi acord timp”, a spus el, menționând că se distanțează chiar și de fiul său în vârstă de patru ani.
Când a fost întrebat cum percepe descrierea supraviețuirii sale ca fiind un miracol, el a răspuns: „Mă simt bine, dar, în același timp, mi-am pierdut fratele în același zbor”.
Singurul supraviețuitor al zborului Air India solicită sprijinul companiei
Domnul Ramesh a declarat că a decis să vorbească public deoarece consideră că sprijinul din partea Air India este insuficient. Consilierul juridic Radd Seiger, care îl asistă, a criticat răspunsul companiei. „[Air India ar trebui să] elaboreze un program de sensibilizare. Stați cu el o jumătate de oră și ascultați suferința lui și a familiei sale, iar apoi puteți aloca resursele în consecință.”, a spus Seiger.
Într-o declarație transmisă ITV News, Air India, parte a Tata Group, a afirmat că rămâne „profund conștientă” de responsabilitatea sa. „Grija pentru el – și, de fapt, pentru toate familiile afectate de tragedie – rămâne prioritatea noastră absolută”, a comunicat compania.
Air India a adăugat că „liderii seniori din cadrul Tata Group continuă să viziteze familiile pentru a-și exprima condoleanțele sincere” și că „reprezentanților domnului Ramesh li s-a propus organizarea unei astfel de întâlniri”, așteptând un răspuns pozitiv.












