Este imposibil sฤ nu fi vฤzut sau auzit noile spoturi publicitare ale Telekom, รฎn care Delric de la CTC dฤ bine de tot, atingรขnd atรขt publicul ลฃintฤ, cรขt ลi fanii care au tresฤrit atunci cรขnd i-au auzit vocea la TV sau pe radio.
Telekom ne vorbeศte despre libertate prin vocea lui Deliric, รฎn noua campanie lansatฤ sub mesajul #netliberare.
Deliric cรขntฤ รฎn noile clipuri Telekom pe versuri semnate de Andreas Aron de la trupa Pixels, care, de asemenea, este ศi copywriter la Leo Burnett, una dintre cele mai mari companii de publicitate din lume.
Libertate ลi hip hop
Este clar cฤ libertatea reprezintฤ un subiect sensibil pentru romรขni. Am aflat acest lucru de-a lungul istoriei, iar cei care se ocupฤ de marketing cu siguranลฃฤ ลtiu sฤ foloseascฤ รฎn mod inteligent aceste detalii.
De asemenea, mai ลtim cฤ cei mai mulลฃi dintre utilizatorii de internet sunt tineri, fie pasionaลฃi de media, IT, comunicare sau altele, fie cei cฤrora le place sฤ-ลi petreacฤ timpul pe reลฃelele de socializare, pe youtube sau pur ลi simplu navigรขnd รฎn voie pe internet.
Deliric este un artist รฎn vogฤ, apreciat, รฎn mare parte, de cei despre care discutam mai sus.
โPentru noi, romรขnii, libertatea e preศioasฤ. Ne-am luptat pentru ea. Am ieศit din casฤ, ne pasฤ. Libertatea ne atrage ca un magnet, de aceea punem egal รฎntre libertate ศi netโ, spune vocea lui Deliric รฎntr-unul din cele cinci spoturi lansate marศi รฎn online.
Concluzia? Telekom a reuลit sฤ facฤ niลte legฤturi la care nu s-au gรขndit prea multe companii pรขnฤ รฎn prezent ลi astfel a reuลit, prin intermediul unei agenลฃii serioase de publicitate, sฤ dea o loviturฤ de imagine, care va rฤmรขne รฎn amintirea utilizatorilor o bunฤ perioadฤ de timp.
Pe aceeaลi idee, dar cu mici modificฤri la publicul ลฃintฤ, a lansat ลi Vodafone celebrele spoturi publicitare cu BRomania, รฎn care apare ลi Antonia cรขteva secunde.
Conform paginademedia.ro, noua campanie semnatฤ de Leo Burnett, agenศia de creaศie a Telekom, va fi prezentฤ รฎn perioada 11 aprilie – 15 iunie pe TV, print, online, outdoor, radio ศi cinema.
Reprezentanศii Telekom despre conceptul campaniei: โExistฤ un singur lucru care ne conecteazฤ pe noi toศi, care ne aduce รฎmpreunฤ, care ne dฤ posibilitatea de a ne face vocile auzite, care ne distreazฤ ศi care ne leagฤ: internetul.โ
Abonaลฃi-vฤ la newsletter folosind butonul de mai jos, pentru a primi - periodic ลi gratuit - o notificare pe adresa de email atunci cรขnd publicฤm articole interesante: